13 ספטמבר, 2010

טיסות מישראל להודו

טיסות להודו



חברת אל-על טסה ישירות למומבאי בלבד, וניתן לקנות טיסת המשך לדלהי בחברת Indian Airlines אינדיאן איירליינס, שהיא הגדולה שבחברות התעופה לטיסות פנים בהודו ולחברת הבת שלה אליאנס אייר, יש טיסות אל 59 יעדים בתוך הודו, ואל 16 מדינות שכנות. לחברת התעופה הלאומית Air India אייר אינדיה יש גם מספר טיסות פנים, שהן למעשה קטעים מתוך טיסות בינלאומיות. לחברת Jet Airways ג'ט איירווייס יש טיסות אל ערים רבות בהודו והיא נחשבת לחברת התעופה הטובה ביותר בהודו, עם צי מטוסים מודרניוצוות עובדים מיומן. יש גם מספר מצומצם של חברות תעופה אזוריות אבל השירות שלהן אינו סדיר.

הטיסה תל-אביב מומביי אורכת שבע שעות ו- 40 דקות, ומחירי הכרטיסים משתנים לפי העונה ולפי גיל הנוסע ומעמדו.

לפעמים ניתן להשיג מחירים זולים יותר בטיסות מישראל של חברות כמו רויאל ג'ורדניאן, אתיופיאן איירליינס, אוזבקיסטן איירליינס או אליטליה. טיסות אלו כרוכות בנחיתות ביניים במדינות שאלה חברות התעופה הלאומיות שלהן. בטיסות של חברות אלה ניתן גם להגיע לערים אחרות בהודו, ולא רק למומבאי.

מומלץ לעשות סקר שווקים לפני רכישת הכרטיס.

טיסות מוזלות להודו 

טיסות זולות להודו
טיסות זולות להודו, טיסות מוזלות להודו, טיסות מהודו, טיסות להודו, טיסות פנים בהודו, טיסות פנים זולות להודו, טיסות למומביי, טיסות לניו דלהי, טיסות לצפון הודו, טיסות לדרום הודו, טיסות למרכז הודו, טיסות להימאליה, טיסות לנפאל, טיסות מוזלות לנפאל,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה