07 ספטמבר, 2010

תיירות ונופש בהודו


תיירות ונופש בהודו 


ענף התיירות הוא מקור הכנסה עיקרי של מטבע חוץ למשק ההודי וכן מספק תעסוקה לעובדים רבים וממריץ בכך את הכלכלה המקומית. ענף התיירות משמעותי ורווחי במיוחד במדינת רג'סטאן. על פי ההערכה כ- 45% מכלל התיירים הזרים המבקרים בהודו מדי שנה, כוללים את רג'סטאן במסלולי הטיול שלהם.

לא זו בלבד שהתיירות תורמת לכלכלה המקומית, היא גם מסייעת בשמירה על המנהגים התרבותיים הייחודיים. עם זאת, בענף התיירות טוענים שהיעדר טיסות נוחות להודו, בנוסף לשיטות השיווק חסרות הברק ולהיעדר התשתיות, פוגעים קשות בגידול בענף.

בהודו יש שפע עצום כל כך של דברים לראות ולעשות, שיש צורך בכמה וכמה גלגולי חיים כדי להספיק לחוות את הכל. בשל המגוון העצום והמבלבל של אתרים ושל מקומות מרתקים, מתקשים מבקרים רבים להחליט מה לכלול בזמן העומד לרשותם בהודו. קחו בחשבון שטיול בהודו עלול להיות חוויה מתישה ביותר - יש המטיילים שדוחסים הרבה יותר מדי לכל יום, דבר שמותיר אתם בסוף הטיול סחוטיםלגמרי וזקוקים לחופשה נוספת להתאושש מהודו. קחו את הזמן שלכם פשוט להיות בהודו.

מרבית התיירים הזרים מבקרים בהודו בחודשי החורף הקרירים יותר, בין נובמבר למרץ. בהימלאיה קר מדי בחודשי החורף והעונה כאן היא בין אפריל לספטמבר. שימו לב שיש הבדלים בין האזורים השונים בהתאם לתאריכי המונסון.

יש צורך לקבל ויזה מראש כדי להיכנס להודו. ויזות לשישה חודשים, עם שתי כניסות להודו מונפקות היום עבור כל ישראלי שפונה לשגרירות בתל אביב גם אם בכוונתו להישאר לכל התקופה.


תיירות ונופש בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה