07 דצמבר, 2016

מונר Munnar בדרום הודו

מונר Munnar עיירת נופש הררית על רכס הרי הגהט המערביים. סביב מונר מספר אגמים יפהפיים, שמורות טבע מיוערות ובעיקר מטעי תה רבים, כולל מטע התה הגבוה ביותר בעולם. העיירה הוקמה על ידי הבריטים ולמרות שפוליטית מונר שייכת למדינת קרלה, רוב תושביה הם טאמילים במקור שבאו לעבוד כקוטפי תה.





אטרקציות תיירות מרכזיות במונאר

מטעי התה - מומלץ לערוך סיור בין מטעי התה ממלון מהארג'ה תוכלו לצאת לסיבוב בין השדות ולמצוא את הדרך חזרה לכביש הראשי שמוביל לאותה נקודת יציאה.

סיורים באיזור מונר - נקודות תצפית שונות, לראות מפלים ואגמים כמו באקו-פוינט (במרחק של כ-15 ק"מ) או אגם קונדלה (מרחק כ-20 ק"מ), שם תוכלו גם להשכיר סירה.

מפעל לייצור תה Lockhart Tea Factory מרחק נסיעה של כ25-30 דקת ממרכז מונאר בין השדות, ישנו מפעל תה. כאן תוכלו כמובן להתכבד בתה תוצרת המפעל, ולקבל סיור עם מדריך שייקח אתכם בין התחנות השונות במפעל ויסביר על תהליך הייצור של התה שאחר כך קונים במכולת.

מערת הסלע- מדובר בסלע בו נפער חור חשוך וקריר אך, מלבד לזה אין משהו מיוחד בפנים. מה שכן המקום הוא עוד נקודת תצפית לנוף העוטף את מונאר ונהדר לשבת כאן ולשתות צ'אי בכיף.

ספארי פילים- אטרקציה פופולרית בקרב תיירים רבים. ספארי פילים לוקח אתכם לרכיבה בין מטעי התה.

שמורת טבע צ'ינאר Chinnar Wildlife Sanctuary - בשמורת הטבע צ'ינאר ניתן לצאת לספארי לילה ולראות פילים, איילים, ואם ממש יתמזל מזלכם- נמרים. מדובר בספארי שכולל נסיעה בג'יפ בלבד, ללילה שלם.

מלונות מומלצים במונאר הודו 

Booking.com

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה