08 ספטמבר, 2010

ארמון על גלגלים רג'סטאן הודו


הרכבת המכונה "ארמון על גלגלים" Palace on Wheels, שמופעלת על ידי התאגיד לפיתוח התיירות בראג'סטאן RTDC, היא המילה האחרונה בתחום רכבות היוקרה. הרכבת נוסעת כל שבוע בחודשים ספטמבר-אפריל ברחבי רג'סטאן, ויוצאת מדלהי כל יום ד'.



המסלול כולל את ג'איפור, צ'יטורגאר, אודאיפור, הפארק הלאומי ראנתאמבור, ג'איסאלמר, ג'ודפור, הפארק הלאומי קאולאדאו גהאנה ואגרה. זהו לוח זמנים עמוס להחריד לשמונה ימים, אך רוב הנסיעות מתקיימות בלילות.

בעבר נעשה שימוש בקרונות המקוריים של המהרג'ות, אך אלה התיישנו ללא תקנה, ולפיכך עוצבו קרונות חדשים כך שייראו כמו המקוריים. ברכבת יש שני קרונות מסעדה ובר וגם היצע מכובד. בכל קרון יש ארבעה תאים לזוג עם מקלחות צמודות, וכל קרון מאוייש במשגיח ובדייל.

ברכבת "ארמון על גלגלים" הממוזגת הוקפאו ימי העבר המפוארים של האימפריה הבריטית. הנוסעים נבלעים בתוכה לעולם נעלם עטור וילונות, עץ מהגוני וקישוטים בצבעי זהב, ירוק, אדום וכחול. משרתים ומלצרים, חבושי תרבושים בצבעים שונים, מתרוצצים במסעדה, בבר, בחדרי המנוחה ובחדרי השינה. הכל כדי לספק את רצונם המשתנה של הנוסעים.


מלון על גלגלים מפואר זה, המספק את כל צורכי אורחיו, נע בהודו על גבי מסילות הברזל ומביא את הנוסעים לאתרים הידועים ביותר. מתחנת הרכבת לאתרים האלה ובחזרה, נוסעים המטיילים באוטובוסים ממוזגים ומפוארים. המחיר ב"ארמון על גלגלים" הוא 600 דולר לאדם ללילה. לא רע עבור אדם המעוניין להרגיש כמו מהרג'ה בימי האימפריה של אותם הימים.
המחיר ברכבת כולל סיורים מודרכים, דמי כניסה לאתרים, לינה וכל הארוחות. הרכבת זוכה לפופולאריות רבה, ויש להזמין מקומות מראש במרכז לקבלת תיירים של RTDC.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה