14 אוקטובר, 2010

גולמארג חבל קשמיר


גולמארג Gulmarg כאחו גדול בראש רמת מישור כ- 52 ק"מ מדרום מערב לסינאגאר. בחורף המקום הופך לאתר הסקי הגדול בהודו. שטח האחו מוקף בכביש טבעתי שלאורכו נמצאים המרכז לקבלת התיירים, מועדון הגולף, תחנת הרכבל, תחנת האוטובוסים, מרכז העיירה ומלונות.

גולמארג כל זכויות התמונה שמורות Fahad Ali


בחורף אפשר לגלוש כאן על השלג בסקי או במזחלת. יש מסלולים המתאימים לכל הרמות, ובאחו יש שפע של מדרונות מתונים למתחילים. שלוש מעליות גריה, מעלית כסאות ורכבת מספקים גישה לשלושה מסלולי הסקי העיקריים. עונת הסקי נמשכת מאמצע דצמבר עד אמצע אפריל, ובתחנת הבסיס של הרכבל יש חנות להשכרת ציוד. הרכבל עולה 400 מ' עד תחנת קונגדורי במעלה הר אפהרוואט והנסיעה אורכת תשע דקות. קטע נוסף עולה עד פסגת ההר בגובה 4114 מ'.


גולמארג זכויות התמונה שמורות Fahad Ali

הרכבל פועל כל השנה וזוהי דרך קלה להתחיל טיול ברגל מעל גולמארג, בדרך למטה עוברים על פנים שגגותיהם מכוסים באדמה עם צמחייה, המשמשים בחורף למגורי נוודים בני גוג'אר. בגולמארג אפשר גם לטייל על גבי סוסי פוני שזו חוויה בפני עצמה. כמו כן מגרש גולף הגבוה ביותר בעולם שמכוסה בדשא טבעי, והשימוש בו חופשי. במרכז האחו, נמצא המבנה הנעול והאטום של כנסיית מריה הקדושה, שנבנתה לפני 150 שנה.


גולמארג זכויות התמונה שמורות Fahad Ali
מלונות מומלצים בגולמארג חבל קשמיר


תיירות ונופש בקשמיר גולמארג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה