16 אוקטובר, 2010

6 אטרקציות תיירות מרכזיות בהודו שלא כדאי להחמיץ !!!


10 אטרקציות תיירות מרכזיות בהודו שלא כדאי להחמיץ


הודו היא המדינה השביעית בגודלה בעולם המשתרעת מההרים הגבוהים של ההימלאיה עד הצמחייה הטרופית של קראלה, והגנגס הקדוש בחולות במדבר תאר. הודו מאכלת יותר ממיליארד תושבים מחולקים לאלפי קבוצות אתניות הדוברות מעל 200 שפות שונות.  בהודו יש מגוון אינסופי כמעט של תרבויות, נופים, אנדרטאות ואטרקציות תיירות:  חורבות העתיקות, מבני דת מרתקים, ערים אקזוטיות ונוף מגוון יש אוסף אינסופי של אטרקציות תיירותיות בהודו שביקור אחד לא יכול להכיל. אם אם אהבתם את הודו, הבטחה אישית, שתחזרו אליה בשנית או בשלישית.

1. לגונות ואגמים בקארלה 


בקראלה יש שרשרת של לגונות ואגמים הממוקמים במקביל לחוף הים הערבי במדינת קראלה. מדינת קראלה הינה ביתם של מינים ייחודיים רבים של חיים ימיים כוללים סרטנים, צפרדעים יבשתנים, עופות מים ובעלי חיים כמו לוטרות וצבים. היום, שייט בסירה היא פעילות התיירות הפופולרית ביותר במדינת קארלה, עם מספר גדול Kettuvallams (סירות אורזות מסורתיות, שהפכו כעת מלונות צפים) בנתיבי המים.


2. ארמון באגם פיצ'ולה באודיאפור רג'סטאן הודו



ארמון באגם פיצ'ולה בעיר אודאיפור נבנה כארמון קיץ מלכותי במאה ה -18. היום זה הוא מלון יוקרה 5 כוכבים, הפועל תחת "Resorts Taj Hotels וארמונות". מלון אגם הארמון מפעיל סירה אשר לוקחת את התיירים המגיעים למלון מן מזח בעיר אודיאפור על הגדה המזרחית של אגם פיצ'ולה. הארמון התפרסם בשנת 1983 כאשר התפרסם בסרט ג'יימס בונד, אוקטופוס.



3. מקדש וירופקשה בעיר האמפי 



 וירופקשה Virupaksha הינו מקדש בעיר האמפי  Hampi שהתחיל בתור מקדש קטןוהתפתח לתוך מתחם גדול תחת שליטי Vijayanagara. הוא האמין כי המקדש הזה כבר מתפקד פעם באין מפריע מאז המקדש הקטן שנבנה במאה ה -7 מה שהופך אותו לאחד מקדשי הינדים הפעילים העתיק ביותר בהודו.



4. חוף בגואה Palolem 



החוף פאלולם בגואה הוא החוף הדרומי ביותר של החופים בגואה וגם אחד היפים ביותר. זהו מפרץ טבעי מוקף גבעות משני הצדדים, וכתוצאה מכך הים הרוגע, אידיאלי לרגיעה ולנופש רגוע. החוף הוא גן עדן אמיתי עם מבחר מכובד של מסעדות זולות מלונות טובים,  חיי לילה ושפע של אנשים בעלי דעות דומות Palolem הוא המקום להיות בו.



5. פארק לאומי קאנה Kanha National Park



 פארק לאומי קאנה Kanha National Park - הינו אחד מן הפארקים בגדולים במדינת מדיה פראדש, ואחד מן הגדולים בהודו בכלל. אומרים שפארק זה שימש השראה לספרו המפורסם של רודיארד קיפלינג-ספר הג'ונגל! יש בפארק אוכלוסייה גדולה מאוד של טיגריסים, איילים ושלל ציפורים. ניתן לסייר ברחבי הפארק באמצעות ג'יפים, או על גבי פילים, איתם ניתן להגיע אל מעמקי היער. נמצא כ-160 קילומטר מג'בלפור.



6. קשמיר הודו


קשמיר הוא חבל ארץ צפוני שנמצא במחלוקת טריטוריאלית של שנים בין הודו, פקיסטן וסין. כיום חלקו המרכזי של החבל נמצא בשליטת הודו ומונה רוב של אוכלוסיה מוסלמית. ולמרות כל זאת, עמק קשמיר הוא אחד המקומות היפים ביותר בהודו: עמקים פורחים, הרים ירוקים ונופים קסומים. קשמיר מוכרת גם בזכות בתי הסירה שעוגנים בעיר סרינגאר ומושכים תיירים רבים מדי שנה הרוצים לנפוש ולהרגיש כמו מהרג'ים בהודו. אם הגעתם עד לשם מומלץ לרכוש צעיפי פשמינה מקוריים וכמובן להצטייד בזעפרן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה