03 אוגוסט, 2011

נשים יפות ברג'סטאן


חולות המדבר המבעבע של רג'סטאן מעידים על סגנון חיים מלכותי של שליטי ארץ הזהב של פאר וכוח. רג'סטאן מציעה הצצה מלכותית על ההיסטוריה. העבר הוא היסטוריה והופך את התפארת להווה. התקופה שחלפה שלטון המלוכה השאירה אחריה מבצרים וארמונות מפוארים בחלקים שונים של רג'סטאן. סיורים רג'סטאן יכולים לכלול מגוון של אטרקציות תיירות כמו סיורי גמלים, ספארי, מבצרים וארמונות ועוד.

מהמקומות הידועים של רג'סטאן הם Ajmer, Alwar, Bharatpur, Bikaner, Bundi, Chittraurgarh, ג'איפור, ג'ודפור, Jaiselmer, Jhalawar, קוטה, מאונט אבו, פושקר, Ranakpur, Sariska ו Ranathambore. בכל המקומות הללו יש מספר יעדים פופולריים לבקר. National Park הוא שמורת ציפורים המפורסם ב Bharatpur כולל מבצרים עתיקים. ג'איפור היא עיר הבירה של רג'סטאן מבצרים וארמונות. אמבר פורט, Jantar Mantar, הווא מאהאל, ארמון העיר וארמון רם באג.

ג'ודפור היא העיר המפורסמת ברג'סטאן. העיר מתגאה בארמונות רבים הממוקמים כאן, חלק מן הארמונות המפורסמים ממוקם כאן Mehrangarh פורט, Umed Bhawan ב ג'יאסמלר , הידועה כשער ההודי הגדול למדבר. ניסיון הספארי גמלים נותן את הטעם האמיתי של המדבר.

זה מדהים לציין, בניגוד בולט זה האקלים החם של המדינה, מאונט אבו יפה ומפורסם במקדש Dilwara . המקום עוצר נשימה ביופיו והאגם Nakki. הנסיעה בסירה באגם Nakki היא מאוד רומנטית בערבים וכאן יש אוויר נפלא.

מלבד מבצרים וארמונות רג'סטאן סיורים מפורסם גם ירידים ופסטיבלים נערכים זה כינוס גדול כאן לראות מכל רחבי העולם. בין המפורסמים ביותר הוא יריד פושקר, יריד הבקר הגדול ביותר שנערך בהעולם. באגם פושקר יש משמעות דתית רבה ומבקרים שם אלפי חסידים. מלאכת רג'סטאן היא המפורסמת בעולם ואפשר ליהנות מהסגנון הייחודי של קניות במקומות כמו Bikaner ו ג'איפור.

אם אתה חובב מותרות רג'סטאן מציעה טיולי יוקרה בסגנון מלכותי שהייה בארמון מפואר מלונות ושם האורחים מטופלים ברמה מלכותית לא פחות משאר חברי משפחות המלוכה.


טיסות זולות להודו, מלונות מומלצים בהודו, בתי מלון בהודו,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה