11 אוגוסט, 2011

ירח דבש בהודו

ירח דבש בהודו

מוסד הנישואים הוא אירוע פנטסטי שמביא שתי נשמות יחד קושר אותם במסע לחיים ארוכים ומשותפים. ירח הדבש היא הדרך הטובה להתחלה חדשה. זוגות מתכננים את ירח דבש שלהם בצורה ייחודית ומחפשים את הדרכים הטובות ביותר כדי להבטיח זיכרונות טריים לנצח. אחד מהיעדים המוצעים לזוג הטרי לחגוג את ירח הדבש שלהם הוא הודו.


טיולי ירח דבש בהודו מציעים דרכים ייחודיים בבילוי זמן איכות ביחד והסביבה שמעוררים חושים ותשוקות. השלווה המוזרה והקסם המיוחד הקשורים ביעדים בהודו משלימה בין זוגות שרוצים ליהנות מרגעי שקט ושלווה.








יעדים פופולריים לירח דבש בהודו

גאנטוק Gangtok היא דוגמה בולטת של יעד אקזוטי. יעד מוקף בצמחייה ותנאי מזג אוויר יוצאים מן הכלל, אפשרות גם לסייר בשימלה, מנאלי ו Dehradun. ירח הדבש נועד לקדם אינטימיות ותחושת לבלות זמן איכות ביחד ללא ספק עושה פלאים. ירח הדבש לא נועד רק כדי ליהנות מרגעים מורכבים בסביבה שקטה, זו הזדמנות לזיכרונות נפלאים לכל הרגעים המרגשים ביותר. לפיכך, החופים של הודו הופכים ליעד מושלם לכל הזוגות שרוצים להוסיף אלמנט של השתובבות בחיי האהבה שלהם.


ירח דבש בחופי הודו
החוף Baga ו Calangute החוף בגואה הן מילים נרדפות בדרגות גבוהות של כיף והשתובבות. בנוסף, החוף Marari והחוף Kovalam בקראלה מראה עיניים מלבב. חופים אלה מציעים מגוון רחב של ספורט מים שחייב להתנסות בשניים. נוכחות של מדריכים מנוסים מאפשרת בטיחות לזוגות שרוצים להתנסות בפעם הראשונה.


ירח דבש בספארי
התלהבות לבלות את הרגעים הייחודיים ביותר יחד יוצרת משיכה ליעדים עם חיות הבר כבסיס לירח דבש. בגנים הלאומיים ומקדשים מציעים נוף עשיר של מינים שונים של חי וצומח. ספארי חיות בר עשויים להבטיח חוויה לא שגרתית. המתח של התבוננות בחיות טרף ממרחק אפסי מחייב להיכנס בתוך הזרועות של האחר והרגע הזה הוא אכן רגע של פעם בחיים וגורם לאיחוד. כאשר בוחרים להתארח במקומות אלו יש לבדוק את השירותים המוצעים בספארי.


ארכיטקטורה וירח דבש בהודו
מורשת התרבות ההודית מוערכת גלובלי עבור יופיו ארכיטקטורה מדהימה. אחד מפלאי העולם המעיד על אלמנט האהבה בראש, הטאג' מהאל אשר מסמל אהבת נצח הוא יעד שחייב לבקר בו בירח דבש. בנוסף, אזורים של דלהי, רג'סטאן ופאטפור מציתים את הודו מחדש ומביאים את הזוג להיסטוריה של כמה מאות שנים אחורה. האושר של בוהה ותוהה ההיסטורי, יד ביד אכן פלא. התחושה של אהבה גם מעצים כאשר אזורים נידחים של קראלה נבחרים לירח דבש. ההתרגשות קשורה בחיים בסירה בית מובנה אמנותית הוא ירח הדבש פנטסטי המזרז את החמימות של להיות ביחד.


מלונות מומלצים בהודו ירח דבש בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה