07 נובמבר, 2011

טיסות פנים מומביי לרחבי הודו

טיסות פנים ממומביי לרחבי הודו


מומבאי(Mumbai) - ניו דלהי (New Delhi) ) זהו המסלול הפופולארי ביותר של טיסות בהודו עבור ישראלים אשר טסים עם אל-על, משום שאל-על מגיעה רק למומבאי ולא לניו דלהי. ישראלים שטסים באל-על ומבקשים להגיע לניו דלהי- יצטרכו להזמין טיסת פנים.

מומבאי (Mumbai) - בנגלור(Bangalore):בנגלור נחשב לאחד היעדים האטרקטיביים עבור טיסות בהודו בעיקר לאנשי עסקים המגיעים להודו, כיוון שהיעד הינו בעצם עמק הסיליקון של הודו. ישנן אף טיסות של חברות תעופה זרות המגיעות ישירות מישראל לבנגלור, דבר שיכול להקל עליכם בהגעה ליעד. טיסה לבנגלור תתאים גם אם תרצו לפתוח את הטיול שלכם באזור דרום הודו, שנחשב לאחד האזורים הקסומים והיפים ביותר שקיימים בתת היבשת ההודית.





טיסות פנים בהודו ניתן להזמין ישירות מהארץ או במהלך הטיול בהודו אצל כל סוכן נסיעות. כמובן שמומלץ ואף רצוי להזמין טיסות פנים בהודו מוקדם ככל שאפשר עקב המחיר המוזל שניתן לקבל עבור הטיסות, בנוסף לטיסה מישראל להודו. במידה ותכננתם את הטיול שלכם להודו טרם הנסיעה, ואתם יודעים כי עליכם לנוע בין מדינות, כדאי מאוד להזמין טיסות פנים בהודו טרם ההגעה.

 הזמנת כרטיסי טיסות בהודו טרם ההגעה מאפשרת לרכוש כרטיסי טיסה במחירים זולים יותר. הדרך המקובלת ביותר להזמין טיסות בהודו מהארץ היא דרך סוכנות הנסיעות שלכם, שם גם תרכשו את כרטיסי ההלוך- חזור להודו. לעיתים ישנן חבילות משתלמות הכוללות כרטיסי הלוך חזור ובנוסף טיסות פנים בהודו.


דרך מקובלת נוספת הינה הזמנה אינטרנטית, אך בדרך זו קחו בחשבון כי באינטרנט מספר הטיסות המופיע הינו מצומצם יותר, ולרוב הטיסות המוצעות הן על מטוסים קטנים שמראש מספר המקומות עליהם אינו גדול. מסיבה זו, הזמנת טיסות בהודו אצל סוכני הנסיעות הינה בטוחה יותר.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה